2010. november 8., hétfő

Táskácskám =)



GhostGirl-nek volt egy nagyszerű bejegyzése, Gothic Bags címmel, ahol csodálatosabbnál csodálatosabb - főleg fűzős - táskákat mutatott be nekünk :) . Megihletődtem, gondoltam írok pár szót a kedvenc kistáskámról.
Nem túl nagy, olyan 20x15 centis lehet, bár még soha nem mértem le. Manu Art-os, kb 3 éve kaptam Karácsonyra; eredetileg fekete bársony, kis piros bársony virág-mintával.
Ezen van:
- 1 Romás kulcstartó
- 1 Nanás kulcstartó
- 1 Eiffel-tornyos kulcstartó
- 1 rózsás kitűző, csipkével
- 14 db kitűzővel :) , amik: Versailleses, Család szégyene vagyok, 2 Firefox, MGC, ThunderBird, Fedorás, Bad Kitty, Bad Bunny, Devil Inside, Pók-Pókhálóval, Guns'N'Roses, kiscsávós :) , Részeg vagyok nem Szégyen
- és még két biztosítótű is, itt-ott :).

Hiszek a "Design for yourself"-ben! :)
Látszik :D ?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...