2010. november 22., hétfő

Praktika - Legegyszerűbb dizájnolás

Kicsit untam már a szobám, annyira üres volt és kietlen, még mindig nem tökéletes hozzám :S , DE mivel a hétvégén szüleimnél voltam, jó pár képet kinyomtattam, hogy picit fentebb dobjam a dolgot. Nos, íme, erre jutottam :)

Ez a "pluszfalam", ami ugye a másik ajtó előtt van, amit nem használok. Mivel az egész egy nagy fehér izé, jót tett neki egy kis Lipton néni Lady Morte képe, egy Csipkerózsika sziluette, egy édes kis madaras-fás sziluett, illetve egy pillanatkép az Addams Family 2-ből :) ...


Ez meg itt már a "rendes" ajtóm :D
Egy kis Versailles, némi sziluett :)...


... ez a gyönyörű papír pedig az elsődleges vizsgabeosztásom :D ...


... ez pedig a gyönyörűséges Versailles-poszterem :) (amit báttyuskámtól kaptam) ...


1 megjegyzés:

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...