2010. november 27., szombat

Praktika - Már megint koporsók :)

Megint alkottam egy picit :)
Méghozzá ezt a három koporsót!
Ebből csupán az egyik alapanyaga plüss, a másik kettő törzsét azonban bőrből csináltam.
Valahogy jobban tetszik, mint a plüss :) ...
Tehát, csináltam egy óarany, egy piros és egy sötétlila szalagost.

Sokáig gondolkodtam, hogy mit is csináljak belőlük, azonban még csak az egyiknek találtam "hivatást" :) . Még egy kis kulcstartó, most óaranyból.
Nem aranyos a kis szütyőkémen ^^? (ami nálam egyben "neszeszer", mert benne van egy kis sminktükör, egy ajakír és egy korrektor, ill. egyben pénztárca is :) )

A másik kettőből még nem tudom, hogy mi legyen...
Az esetleges ötleteket szívesen várom :) !!!


Ez pedig egy múltkori alkotás :)
Gondoltam megmutatom, hogy hogy néz ki a kis kék koporsóm a kulcstartómon :) ...
Nem aranyos ^^?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...