2013. június 5., szerda

2013 nyári projekt - Szépítő Szerda - Rossmannban jártam...

Néha be kell vásárolni "női" dolgokból - úgy értem olyan dolgokból kell bevásárolni, amelyeket szinte csak mi, nők használunk. Ez a nagybevásárlás nálam ma kellett, hogy megtörténjen. Íme a legújabb beszerzett dolgok.

Pattanástalanító - 500-600 HUF
Bár nem vagyok már tini, sajnos szükségem van még ilyesmire - a vicces az, hogy tinikoromban nem igazán volt ilyesmire szükségem, ahhoz képest sajnos mostanában egyre többször. Szerencsémre be szoktak válni nálam ezek a pattanástalanítók :) ...


Barackillatú borotvahab - 500 HUF
Hihetetlenül jó illata van *,* ... Beleszerettem. Amióta hazaértem ezt szagolgatom :D ...


C-vitamin - 500 HUF
Mostanában, ilyen hűvös nyáron, jól jön a C-vitamin. Esténként néha érzem, hogy picit rosszabbul vagyok, bedobok belőle 1 darabot, és másnap reggelre szerencsére semmi gondom nincs már :) ... Ez szerencsére jól jött télen is, sikerült is átvészelni a telet nagyobb betegség nélkül.


Borotva - 500 HUF
Megörültem ma, ugyanis egy ideig nem láttam ezt a fajta borotvát, pedig nagyon szerettem. Így ma naná hogy vennem kellett :) ...


Nem sok minden, de a mindennapi dolgokhoz elengedhetetlenek ^^ ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...