2015. június 4., csütörtök

Praktika - Zöld és ezüst karkötő

Ahogy az előző bemutatott ékszernél már említettem [Link], nagyon sok szép, különleges gyöngy lapul nálam, akiket eddig - szánom, bánom, de igaz :( -, bizony igen csak hanyagoltam. Ám most ennek vége! 

Ennél a karkötőnél sok szép ezüst színű gyöngyöt használtam fel (el sem hiszem, hogy szegények itt lapultak ennyi ideje már nálam, én pedig szinte rájuk se hederítettem, pedig igazán megérdemelték volna szegények...), DE ennek most vége! Bizony, bizony, elővettem ezeket a szép kis gyöngyeimet, és egy ilyen álom-szép karkötő született belőlük :) ... Hihetetlenül elegáns, feltűnő darab, akit szerintem bárki szívesen viselne. 

Került rá a gyöngyök mellett jó pár zöld swarowski-s gyöngyköztes, ami még inkább feldobja szerintem. És a tűzzománc levél alakú fityegő pedig nem más, mint hab a tortán, vele együtt lesz igazán szép és egész ez a kis ékszerke. 

Ha szeretnétek, akkor itt keressétek: [Link]




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...