2015. július 16., csütörtök

Praktika - Mandalás nyaklánc (és a mandalák története az életemben meg még sok minden más is)

Mostanában nagyon rápörögtem a mandalákra, bár én se tudom megmondani, hogy miért. Kisebb korom óta érdekelnek már a keleti vallások, illetve az ezotéria, de valahogy a mandalakészítés sosem kapott kiemelkedő szerepet. Most valahogy mégis. Nyomtattam ki mandalákat, ki is színeztem már egyet :D (szerintem első-második óta nem volt a kezemben színező :D ... az meg lassan 18 éve volt) [Facebookon egyébként megtaláljátok ezt az említett mandalát LINK] . Utána vettem ugyebár a mandalás táskát [Link] , amit elkezdtem már kiszínezni, ugyanis nemrég vettem 4 gyönyörű Pentart textilfestéket (ami nem mellesleg magyar termék, és nagyon jó minőségű!

Eddig egyébként én nem tudtam, hogy a Pentart magyar termék (ha tudom, akkor szerintem tudatosabban kerestem volna), igaz az feltűnt, hogy van egy magyar nyelvű Facebook oldaluk [Link], ahol rengeteg jó ötletet megosztanak. Szóval, gondoltam kicsit utána olvasok a cégnek, mégis kik, mik, hiszen rengeteg hobbibolt árulja az ő termékeiket, gondotlam biztos valami nagy külföldi cég. Hát nem. Magyarok! Én meg persze szeretem a hazai termékeket, a hazai ipart, termelőket támogatni (meglepő ellentét azzal, hogy mennyire nem szeretem a magyar bandákat...), annyira, hogy például a boltban megnézem hogy ezt vagy azt hol gyártják, és a magyart veszem meg (akkor is ha az drágább). Spanyol paradicsomot elvből nem veszek (mert egyszerűen nem finom, íztelen), de a magyarból akár a csúnyábbat, kopottabbat is.

De borzalmasan elkanyarodtam a mandaláktól (most ilyen beszélhetnékem van :D ). Tehát, épp festem a mandalás táskám, ami kb. eddig a felénél tart (Instagramon készült pár kép LINK] , meg persze osztottam meg párat Facebookon is [Link], de tervezem, hogy ha elkészül, akkor csiinálok róla egy bejegyzést (ezért vannak a fázisokról képek, no meg azért is, mert elég aprólékos, lassú munka - de hát ilyen a mandalafestés!). Egyébként Libriben kinéztem egy gyönyörű mandalás naptárat, kár hogy év közepe van, de remélem, hogy jövőre hamarabb kapcsolok, és akkor veszek egyet ^^. Egyébként nem szokott naptáram lenni, határidőnaplóm se... De egy mandalásra mindenképp befizetnék, egy olyan kell :))) ...

És hogy miért? Mert a mandalák gyönyörűek! Vibrálóak, színesek, csodálatosak! Azt egyébként tudtátok, hogy a mandalák színei nem csak azért azok, mert szépek/jól néznek ki, hanem mindegyik színnek megvan a maga jelentése? Minél jobban belemerülök a mandalakészítés rejtelmeibe, annál inkább jövök rá, hogy ez egyrészt cseppet sem egyszerű, másrészt jóval több mint amennyit az ember első ránézésre gondolna. Nem csak egy művészetről van szó, hanem mediációról és egy ön-gyógyításról is.

Szóval, ez az újjonan érkezett mandala-mániám miatt készült ez a gyönyörű mandalás nyaklánc :) ... Színes, vibráló, gyönyörű!




Egyik kedves szaktársnőmtől, aki már szerintem nyugodt szívvel hívhatok barátnőmnek is :) , volt Törökországban és gyönyörű lapos kavicsokat hozott nekem, amikre szintén majd mandalákat szeretnék festeni, de még nem akartam, félek hogy csak elrontanám ^^ ... bár, ha nem gyakorlok, akkor sose lesznek azok a mandalák megfestve :) ...

Illetve, beszereztem egy Zen firkák nevezetű könyvet is [Link], ami bár nem mandalakészítésről szól (olyat sajnos nem találok :( ), de szerintem ez is jó alapokat nyújthat a mediatív rajzoláshoz ^^...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...