2011. január 13., csütörtök

Praktika - A semmiből vázát

Na jó, egy kis költői túlzás volt, hogy a semmiből, pontosabb, hogy "majdnem a semmiből".
Evelyn kis virágának vázáját (ami eddig egy egyszerű spagetti-szószos üveg volt, persze a papírt leáztattam róla, de olyan jópofa kis üvege van :) ...) egy kicsit feltunningoltam...

... méghozzá ezzel a Tesco-ban akciósan vásárolt Karácsonyi ezüst színű dekorspray-el.

Ami még kellett hozzá, az a papírragasztó. Ugyanis nem akartam "egyszerű" vázát, így nagyjából a közepét lefedtem a ragasztóval.

A tetejét és az alját pedig befújtam. Mivel béna voltam, így a közepére is került, ami miatt a befújáskor aggódtam, de elnézve a végeredményt szerintem jó lett :) ...


A spray azt mondja, hogy úgy 40 percet kell várni a száradásig, én kétszer fújtam be, és egész éjszaka kinn hagytam (a lodzsán fújtam be), hogy száradjon.

Tervezem, hogy csinálok kis sablont, denevérest :D , és majd azt festek az ezüst részre... Vélemények?

Ennek a zenének semmi köze a vázához, csak úgy berakom, mert szeretem :) ...

2 megjegyzés:

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...