2011. január 12., szerda

Praktika - Mária Fekete szíve nyakék

Íme hát, az utolsó tartozásom.
Nem ez életem remekműve, mégis valahogy olyan sokat jelentett nekem, hogy elkészítettem...

Ami kellett hozzá:
- szatén szalag, rá kapocs
- 3 fekete szív gyöngy
- 3 kisebb és 3 nagyobb szemű fekete gyöngy
- Máriás medál


Ha kész a szatén szalag alapú nyakra simuló rész, akkor már csak rá kell varrnunk a szíveket, és persze a medált is. A medált most kivételesen nem szerelőkarikával rögzítettem, hanem azt is rávarrtam a szalagra.
Hogy a szív ne essen le, egy nagyobb gyöngy tartja meg a szív alján, felül pedig egy kisebb, az csak dísznek van rajta.

Sok sikert az elkészítéshez! Bár van egy olyan érzésem, hogy nem sokan akarnak majd egy ilyet készíteni :) ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...