2010. július 7., szerda

Praktika - Az Ártatlanok Hite nyakék


Nos, ez szintén egy olyan nyakék, amibe én nem túl sokat fektettem bele, a lényeg a jó anyagválasztásban rejlik; kell hozzá egy kis patent, egy kereszt alakú medál (én "hangulat-medált" választottam, hogy ne legyen egyhangú a dolog, így ez a medál változtatja a színét, a hőmérséklettől függően), és szép fehér csipke (nagyon ritkán használok fehér csipkét a nyakékeimnél, de valahogy most ide úgy éreztem, hogy ez illik).
Ismét a nyakhossz + ~2-4 centi hosszú csipkére van szükségünk, amit a végén elvarrunk, és rávarrjuk a patentot. A medált pedig valamelyik csipkelyukba rakjuk (körömvágó ollóval könnyen szét tudjuk nyitni a kerek részét a medálnak, és egy fogóval pedig vissza tudjuk zárni), lehetőleg az anyag közepén, s íme, már kész a nyakláncunk!




ez a két nyakék is hasonló eljárással készült

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...