2010. július 7., szerda

Praktika - Egy necckesztyű egyszerű feldobása


Még régebben vettem egy csuklóig érő necckesztyű párt. Sokáig nem nagyon tetszettek, ugyanis olyan "dísztelennek", "hiányosnak" éreztem őket, mondhatni túl egyszerűnek. Nem volt más megoldás, úgy döntöttem, hogy feldobom a kesztyűket 1-1 karkötővel.
Sok töprengés után meg is születtek az "ikrek"; nem kell hozzájuk más (tehát a 2 db-hoz, aki szimplát akar csinálni, az természetesen nem vesz mindenből 2-tőt), mint 2x1 db "ékszergomb", 2x1 patent az összekapcsoláshoz, 2xcsuklóátmérőhossz duplája, 2x1 db díszes masni szalagból, és ugyanolyan szalagból 2x1 csuklóhossz + 1 centi hosszú.
A csipkét összeráncoljuk, és így varrjuk rá a szalagra, aminek a két végét elvarrjuk, majd a patentokat varrjuk rá. A szalagra rávarrjuk a díszes kis masninkat, és arra rá pedig az ékszergombunkat. Nem túl bonyolult művelet, és szerintem a művelet nagyon mutatós lesz a végén :) !

két kis ikrem, akikre nagyon büszke vagyok^^


Ez a nyakék is hasonló módon készült, csak kis lakattal, körökkel és lánccal spékeltem meg :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...