2010. július 7., szerda

Praktika - Rémálom nyakék

Vad korszakom terméke ez a nyakék; tele lánccal, fekete köves-koponyás kereszttel, és egy biztosítótűvel, és két bársonydarabbal.
Az elkészítése ennek sem volt túl bonyolult; egy vastagabb bársonydarab körbevarrása, hogy ne foszoljon később (varrógéppel), majd rávarrni egy fekete bársonydarabot, annak is elvarrni a végét, majd 3 franciakapoccsal lezárni a hátsó részét. Miközben a fekete bársonyszalagot varrtam felfelé, félúton megálltam, hogy a koponyás keresztet ráhúzzam a vászonra, majd tovább folytattam a varrást. Fogtam egy hosszabb láncot (egy csúnyább nyaklánc volt valamikor), majd azt 1-2 öltéssel hozzáerősítettem a fekete bársonyhoz. Mivel kicsit egyhangúnak találtam, fogtam egy biztosítótűt, hogy azzal is kicsit csinosítsam a nyakéket :)
Így született meg egy Halloween-i partyra a "Rémálom" nyakék :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...