2010. július 2., péntek

Házfelújítás - Netmentes napok – 4. nap, Csütörtök

„A negyedik nap a legnehezebb!” - ezzel a felszólalással kezdtem a mai napot (is) . Hihetetlen nehéz volt felkelni. Nagyon nehéz végigdolgozni egy hetet, reggeltől estig csinálni a melódiát, s ha jobban belegondolok, ha majd dolgozni fogok akkor ugyanezt kell tennem. Reggel ahogy felkeltem, megreggeliztem, s mozdulni sem bírtam. Szerencsére jöttek a „látogatóink”, nagybáttyám és fia, anyukája (tehát nagymamám), és anyukám személyében. Szerencsére ők délig maradtak, sőt, picit később is, így mi addig lógathattuk a lábunkat (én meg aludhattam egy jót) .

Közben rájöttünk, hogy egy egyszerű vödör milyen jó is; lehet asztalként használni, de lehet szék is, esetleg kuka. Tehát, egy vödör többfunkciós!
Miután a látogatóink elköszöntek, mi nekiálltunk a maradéknak, és lecsiszoltunk másfél ajtót. Egy tegnap félbemaradt. De holnapra ígérték, hogy hazavisznek minket, és véééégre otthon aludhatunk! Már nagyon várom... Kezd elegem lenni ebből a lakásfelújításból. De jó lesz hétvégén pihenni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...