2010. július 7., szerda

Praktika - Életem legelső "bonyolult" nyakéke és karkötője

Na, jó, annyira nem is bonyolult így utólag visszagondolva, de amikor 15 éves koromban ezt a nyakéket és karkötőt csináltam, valahogy nagyon bonyolultnak gondoltam. Egyébként a suliban is hordtam (a szalaghoz hasonló színű fűzőmmel), s a "diszkós" barátnőimnek is nagyon tetszett, de annyira, hogy egyiknek csináltam egy hasonló karkötőt, csak lila szalaggal.
Eredeti tervek szerint cska egy egyszerű, ciklámenes színű szalaggal, és "fodrozott" csipkével ellátott nyakéket akartam. Ebben nincs semmi bonyolultság - kell hozzá egy nyakhossz + ~2 cm hosszú bársonyszalag, egy vékony ciklámen szalag (bársonyszalag + 1 centi hosszú, hogy a végeit be lehessen "fordítani", és úgy elvarrni), és a ciklámen szalagot rá kell varrni a bársonyra, majd rá kell varrni még a végére a két patentot (a karkötő képénél látszik ennek a művelet a végeredménye).
A masni se egy bonyolult dolog - mintha cipőnkre kötént, csak óvatosabban kell megkötni, hogy szép legyen, és mindkét "nyuszifül" fent legyen. Néhány plusz szalagot is lehet rákötni, vagyis én anno kötöttem rá, mert így jobban tetszett. Ezután a masni közepénél fogva rávarrjuk a nyakékünkre a masnit.
A karkötő nagyjából ugyanez, csak kisebb méretekkel ugyebár :)


a karkötő kicsinyített mása a nyakéknek (lent)


a legbonyolultabb része a dolognak a masni felvarrása úgy, hogy az szép is legyen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...