2010. július 17., szombat

Praktika - Kámeás nyakék

Ezt a nyakéket szintén a "lolita outfit"-emhez csináltam (aminek a headpiece itt van), főleg azért is esett a választásom a lila-fekete összetételéhez (meg igazából szeretem ezt a két színt).
Még régesrégen vettem egy kámeát (ami egyébként állati drága, de ez szerencsére "vaterás" volt), amihez egy hosszú láncot is adtak. Sokáig így hordtam, de miután meguntam, úgy döntöttem, hogy lehet hasznosabb felhasználási módja is, mintsem ott csücsüljön a polcomon és porosodjon; így fogtam egy nyakhossz + 1-2 cm hosszú bársonyszalagot, arra rávarrtam a szalagot, a feléig, rá a kámeát, majd mivel akkor még kiskezdő voltam, a másik irányból kezdtem el rávarrni a szalagot, így középen nem is lettek szépek :). Ezután már csak a végén kellett két kis kapcsot rávarrni :), és már kész is a kis nyakék ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...