2010. július 17., szombat

Praktika - Lolita "headpiece"

Aki ismer, az tudja rólam, hogy bár nem vagyok 100%ékosan loli, nagyon de nagyon tisztelem és szeretem ezt a stílust (is -> főleg a goth lolikat ^^). Bárki bármit gondolhat magában, de nekem muszáj kiordítanom, a ma már szinte közhellyé vált véleményem: OLYAN ARANYOSAK!!! :D

(mondjuk a 2009. nyári animeconon én is lolinak voltam beöltözve :$ ... muszáj volt! És meglepődtem, hogy hazánkban mennyire elterjedt ez a stílus)

Egy kép, ha valaki nem nagyon tudná hogy mi az az lolita :)

Amint a fönti képen is lehet látni én is egy ilyen aranyos kis lolita-headpiece-t csináltam (azért írom angolul, mert én még sajnos nem nagyon találkoztam a magyar megfelelőjével, de ha valaki tud valami értelmes nevet, az írja meg pls kommentben!!!). Meglepődtem, hogy egy ilyen darabot nem is nehéz megcsinálni. Kell hozzá egy kis fekete anyag, egy kis lila szalag, egy kis fekete csipke, és néhány szegecs arról a bizonyos ezer darabbá szakadt övről :) ... Ezután az anyagunkat csak össze kell varrnunk (mivel én akkoriban még a mainál is csúnyábban varrtam, azért a két oldalát varrtam össze utoljára, s hogy a hibákat elfedjem fekete csipkéből és szögecsből 1-1 kis masnit tettem az anyag két végére). A lila szalag szintén felvarrásra került, eredeti terveim szerint úgy nézne ki ma ez a headpiece, mint egy fűző felülről, de valahogy sehogy se jött össze, így inkább a szögecsekkel turbóztam fel :) . Végül a csipkét kellett felvarrni a két hosszabbik szélére az anyagnak, és így ni, már kész is!
Ez a headpiece a fentebb említett animeconra készült, bár azóta volt rajtam már párszor :) (csak hogy nehogy valaki pózernek nevezzen, mert ki nem állhatom ezt a szót magát)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...