2010. július 7., szerda

Praktika - Valentínnapi szett :)

A fenti összeállítást egy Valentín napi ünneplésre készítettem; a szív alakú medálok egy nagyon csúnya, túlzsúfolt nyakláncról lettek leszerelve, a kulcsot pedig úgy kaptam egyik barátnőmtől (mondván, a cipőjén voltak (???), és neki nem tetszettek, leszerelte őket, és nekem adta végül).
A fülbevaló elkészítése nagyon egyszerű; egy hurokra van szükségünk, medálra, ollóra, hogy szét tudjuk nyitni a medál kis "körét", meg egy fogóra, hogy majd összecsukhassuk. A nyakláncot pedig nagyjából úgy csináltam meg, mint a Rémálom nyakéket (csak csipkét használtam, meg vékony szalagot).


kulcs a szívhez :)

két aranyos fülbevaló

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...