2014. március 13., csütörtök

Praktika - Csillámló medálok

 Nagyon tetszenek a "csillámporos" medálok, de eddig még sosem használtam hozzájuk csillámport, pontosabban még sosem tettem üveglencse alá, hiszen elég sokszor használtam már csillámport az ékszereim készítésénél :) . Szeretem, hogy olyan szépen csillog, ha rávillan a fény, egészen különleges hatást kelt.
Elég sokat tanultam az esetből, de hát tapasztalásból tanulunk a legtöbbet, nem igaz :) ?

A medálok persze eladósorban vannak, abszolút áron alul, hiszen kísérletek voltak :) .

[Link]

Ezüst medál
1300 HUF
Itt találod meg: Link


Antik bronz medál
1300 HUF
Itt találod meg: Link 


10 megjegyzés:

  1. Hmm... nagyon szép :)
    Ilyet esetleg sötétzöldben tudsz készi'teni? Létezik olyan, hogy a keret fekete legyen? (Még sosem láttam sehol :( )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmmm... Körülnézek :) Nem ígérek semmit, lehet sok időbe fog kerülni, de majd megpróbálok keresni ^^!

      Törlés
    2. Az nagyon jó lenne, köszönöm szépen :)

      Törlés
  2. Véletlenül bukkantam az oldaladra és elnézést, hogy belekotyogok, csak segítő szándékkal teszem: próbáld ki, hogy csillámos körömlakkal fested be a lencsét, én is így készítem jó ideje a csillogó ékszereim. Fekete medálalap létezik, bár itthon nem láttam még, de etsy-n, ebay-en találsz, gunmetal megnevezéssel. Sok sikert! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbálkoztam körömlakkal is, az se rossz, de a körömlakk és a csillámpor között ég és föld a különbség a hatásban :) . Ez - lehet a képen annyira nem látszik -, de egészen finom csillám, körömlakkban nem nagyon láttam még ilyet, vagyis azok közül biztos nem, amiket én használok ^^.
      Pár napon belül jön majd pár körömlakkos-csillogós medál is ;) :) Csak lenne időm fényképezni ^^" ...

      Törlés
    2. Lehet, hogy igazad van, én a csillámport még nem próbáltam. :-) Nekem így néz ki pl. az arany színű, lakkos medálom: http://www.meska.hu/ProductView/index/803280
      Cseresznyepiros gyűrűm: http://www.meska.hu/ProductView/index/803526
      vagy az ezüst gyűrűm: http://www.meska.hu/ProductView/index/846032

      Valószínűleg a körömlakktól is függ. :-)

      Törlés
    3. Nagyon szépek ^^!
      Igen, azt hiszem a körömlakktól nagyon sok minden függ :) . Most nemrég is vettem körömlakkot meg csillámport is, és bizony volt olyan körömlakk, ami segítségével gyönyörű medált alkothat az ember, és szereztem egy olyan csillámport is, amiből sehogy se lesz szép medál lencse alatt :( ...
      Az alapanyagtól mindig sokminden függ :)

      Törlés
  3. Illetve mégis van itthon is, alkotók boltjában ennél az eladónál van néhány ilyen termék: http://www.alkotokboltja.hu/Shop/index/13900/29764

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...