2014. március 21., péntek

25. nap - Hol viselsz legszívesebben goth ruhákat?


Butaságnak érzem picit a kérdést/választ, mert mindenhol :D . Igaz, mostanában amolyan "Corporate Goth"-á váltam, bár ha kedvem lenne, akkor nem zavarna hogy goth-ként kell felöltöznöm a munkámba se :) . Suliba is mindig úgy öltöztem, ahogy épp jól éreztem magam, ahogy épp handulatom volt, itt sem aggódnék amiatt, hogy jajj, kinéznek, vagy hülyének néznek, vagy nem tudom. Ja, igen... Nem is meséltem. Április elsejétől én is beállok a dolgozó emberek sorába :) ... Már várom, főleg mert ez régóta az álmom, hogy családgondozó legyek egy gyermekjóléti szolgálatnál, és nagyon furcsa módon ez most sikerült is!!! Még alig hiszem el :) ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...