2014. március 20., csütörtök

Nyereményem

A múltkor játékot hirdetett a Csinálj Ékszert, amelyen 2500 forintos kupont lehetett nyerni. Két nyertest sorsoltak, és képzeljétek, legnagyobb örömömre, én voltam az egyik szerencsés :)!!!

Őket válogattam össze:

A csomag egyben


Nagy erősségű ékszerragasztó, még sosem használtam ilyet, de mindig ki akartam próbálni :) ...


Szintén újdonságok számomra ezek a matricák. Üveglencséhez hasonlóan használhatjuk őket, csak nekik a hátoldaluk ragasztós, és műanyagból vannak, nem üvegből.


Sok-sok üveglencse ^^. Eközött is van egy újdonság - a lapos kerek üveglencse. Nagyon kíváncsi vagyok rá :) !


Medál-tartó akasztók. Szeretem őket, egyszerű kámeás nyakláncokhoz tökéletes :) !


Gyűrű alapok. Igencsak fogyóban volt, nem ártott beszerezni őket :) ...


És persze sok-sok medálalap ^^. Manapság nagyon rákattantam az üveglencsés medálokra, bár gondolom ez már nektek is feltűnt :D ...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...