2014. március 9., vasárnap

16. nap - Írj tíz tényt, érdekességet a szekrényedből/ről!


1. Mikor elköltöztem szegedre, a szekrényeim többsége oda lett elvíve, mondván, hogy majd úgyis ott kell. Mikor visszaköltöztem a múlt nyáron, a szekrényeim nem lettek visszahozva, így szinte semmi helyem nincs (ez az összes cuccomra igaz, nem csak a ruháimra), a szobám nem csak kicsi (hiszen össz-vissz 4-5 nm), hanem zsúfolt is :D

2. 6-7 fűzőm is van, de szegényeket nagyon ritkán hordom :(

3. Van jó pár ruha a szekrényemben, amik amolyan "motivációként" vettem vagy tartottam meg a fogyásomhoz. Hatásosak is :) .

4. A ruháim kb. 90%-a fekete színű (ebbe beleértem a pizsamákat, alsóneműket, mindent).

5. A szoknyáim többsége "részekből összerakott", nem nagyon szeretem az A-vonalú szoknyákat, egyetlen olyan darabom van, ami magasított derekú, de ő olyan szép, hogy neki meg van bocsájtva hogy A-vonalú :)

6. A kedvenc ruhadarabom jelenleg egy sötétzöld nadrág, amit főleg azért imádom, mert szerintem olyan "öko-harcos" fílingje van :))))

7. A Kedves szekrényében van egy kis rész, ami az enyém, ahová bepakolhatom a cuccaim, ha hozzájuk megyek :) . Nekem annyi ruhám van, hogy szegénynek nem tudok ilyen helyet biztosítani ... :D

8. Nagyon szeretem a fekete, ujjatlan topokat, van is belőle egy csomóm :) . Van, amelyik teljesen egyszerű, van amelyiken van valami díszítés, olyan is van amit én "turbóztam fel" :)

9. Van egy csomó gyönyörű ruhám, amit egyszerűen sajnálok felhúzni :( ...

10. A szekrényemben egyre több és több sportruha van :) ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...