2014. március 20., csütörtök

23. nap - Mi befolyásolja/befolyásolta a goth stílusodat?


Lehet én vagyok a butus, de ezt a kérdést nem igazán értem. Mi befolyásolta a goth stílusomat, vagy mi befolyásolja ma? Túl önfejű vagyok ahhoz, hogy engem erőteljesebben befolyásolni lehessen :D . Persze, lehet hogy "befolyásolt" a szép hangzás, a gyönyörű ruhák, és az hogy itt találtam "menedéket". De abban, hogy goth-á váltam-e vagy sem, az csak rajtam múlt.

Az, hogy miből áll a goth stílusom, vagy hogy mi tett goth-á... az egy jó kérdés. Minden bizonnyal nagy hatással voltak rám a goth modellekről készült képek, vagy a klipekben látott dolgok, de ezek ma már nem sok hatással vannak rám, olyan értelemben, hogy szeretem azt csinálni, meg úgy öltözni ahogy éppen jólesik. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...