2014. március 21., péntek

24. nap - Milyen sminktermékeket használsz? Mit rejt a neszesszered?


Először is, már sokszor leírtam, hogy nem igazán sminkelem magam, így nem is igazán hordok magamnál "neszeszert" ilyen értelemben. Ha sminkelem magam, akkor az nálam általában egy kis BB krémet jelent (amit kb. 1,5-2 éve vettem, de még mindig van belőle :D ), esetleg egy pigmentes pattanástalanítót XD , szintén nagyon néha egy kis spirált vagy szemceruzát. Mindig eldöntöm, hogy jó, legközelebb ha megyek, akkor használok egy kis ceruzát, egy kis spirált, de ilyenkor általában addig jutok, hogy a táskáimat le-BB-krémezem :D ... Borzalmas vagyok, tudom!
Nem pont smink, de nagyon szeretem, azok a GlissKur-nak a fésülést segítő spréi, kétfajtám van az egyik a Liquide Silk, a másik pedig Oil Nutritive. Nem szoktam őket minden nap használni, néha van hogy csak hajmosás után fújtam be velük a hajam, de van hogy minden nap. Szeretem őket :) .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...