2014. március 17., hétfő

"Új" hajzat

Elég sokféle hajszínem volt már, de ugye a lila a régi álmom :) ... Amíg nem hoznak ki olyan lila festéket, amit tényleg lilát csinál (és nem 50ezerbe kerül, illetve nem is teszi teljesen tönkre a hajat...), addig maradok a szép vörösnél. Ám mostanában azt is hanyagoltam, már hihetetlen rég festettem, így tegnapi nap folyamán rávettem magam és bizony ismét vörössé váltam - ráadásul Tűzvörössé :) ! Picit érdekes lett, ugyanis felül szinte piros, és folyamatosan sötétedik el :D . Igen ám, mert nem tudom hogy, de nem volt elég két tubus festék, pedig mindig elég szokott annyi lenni. Először picit megijedtem a látványtól, de most már azt mondom, hogy elég király lett :) ...

 Tesóm kamionjai előtt, pizsiben :D (itt a legjobb a fény a házban) 

Az első közös kép a Kedvessel, amilyen hajat szerettem volna most is. Lehet képen annyira nem feltűnő a különbség, de az itteni hajam egy icipicit sötétebb volt, mint a mostani :) ...

2012. 09. 20-án

4 megjegyzés:

  1. Wow, ezt nevezem én igazi tüzes vörösnek! Nagyon jól áll :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :$ ! Picit világosabb lenne az eredeti hajszínem, még durvábban vörös lenne :D

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...