2014. március 9., vasárnap

13-14. nap - Goth emberkék, akikkel találkoztam és/vagy találkozni szeretnék



Ezt a két napot összevontam, mert borzalmasan gagyinak találnám őket, ha úgy kellene megválaszolni őket, ahogy eredetileg fel voltak téve...

"Goth emberek, akikkel a való életben is találkoztam" és a "Goth emberek, akikkel találkozni szeretnék"-et picit "gagyi kérdésnek" találtam, és úgy döntöttem, hogy bojkottálom őket. Egyrészt azért, mert volt szerencsém nagyon sok goth emberkével találkozni, és biztos lenne valaki, akit véletlenül kihagyok :-/ , és így nem szeretnék senkit se megbántani ... Másrészt, nem szeretnék senkit se "reklámozni", úgy gondolom a magyar goth társadalom ennél szerényebb, hogy szükségük legyen erre :) ...

Arra, hogy kikkel szeretnék még találkozni ... Nos, olyanokkal is, akikkel már előtte is találkoztam, és olyanokkal is akikkel sajnos nem sikerült. Nagyon sok értékes ember van, akikkel sajnos nem tudok személyesen találkozni, rajtunk kívül álló okok miatt. Hiába nem hatalmas ez az ország, Amerikaiakhoz képest szerencsések is vagyunk, hogy nekünk nem kell napokat utaznunk, ha valamelyik rokonunkat meg szeretnénk látogatni :) , de bizony itt is vannak távolságok (és inkább időben jelennek meg a problémák, mint kilométerben), bár ez főleg a rossz tömegközlekedésnek köszönhetően.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...