2014. március 9., vasárnap

15. nap - Írj három dolgot, aminek örültél volna, ha valaki elmondja neked, amikor még "kezdő", kis ügyetlen voltál!


Hmmm... Szerintem jó volt mindent a saját bőrömön megtapasztalni, magamtól rájönni a dolgokra, úgymond magamtól felépíteni a belső világomat, persze ezt akkor, baby-bat-ként még nem így gondoltam. Néha úgy éreztem, hogy nagyon jó lenne, ha ismernék egy "goth tündér-keresztanyát", aki tanácsokkal lát el, tippeket ad. Így visszagondolva azt mondom, hogy jobb hogy ez így történt, hogy nem volt rám senki sem hatással úgymond :) . Furcsa, mert nemrégiben felkeresett egy BabyBat lány, aki azóta "híres goth modellé" vált, és tanácsokat kért tőlem. Én olyasmiket adtam neki, hogy ne hallgasson másra, csak a belső hangjára, és hogy ne sürgessen semmit, ez egy hosszú folyamat. Persze nem tetszett neki a kapott tanács, gondolom olyasmit várt, hogy "Azonnal szerezz be egy 30 soros bakancsot, egy hosszú selyemszoknyát és egy fekete fűzőt!", de én ilyet nem voltam hajlandó átadni. Persze azóta unfriend-elve lettem :D . Húha, összetörtem lelkileg *oh, the irony!*

Ezért próbáltam pár olyan dolgot összegyűjteni, amit én is szívesen adok tanácsként a BabyBat-oknak :) ...

1. A goth nem a külsőségekről szól, ne csak arra koncentrálj! 

2. Adjunk magunknak időt a fejlődésre, nem szabad sürgetni. Nem csak neked, a körülötted élőknek is kell, hogy lássák a fejlődésed szakaszait, egyik napról a másikra senki sem lesz goth. 

3. Ne goth akarj lenni, hanem önmagad. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...