2014. március 17., hétfő

19. nap - Írj divat-dolgokat, amiket szerettél, de már nem érzed magadénak, nem tetszenek annyira!


1. Fűzők
Imádtam őket és még most is imádom. De valahogy egyszerűen ma már nem érzem őket magaménak. Nem tudom miért. Bár még szívesen felhúzok olyan felsőket, amik "fűző-jellegűek", de kifejezetten fűzőt már nagyon rég viseltem. Nem tudom miért. Pedig gimibe szinte minden nap abban jártam, de mire egyetemre kerültem, ez teljesen megváltozott, már nem viseltem fűzőt. Főleg a kényelem miatt nem.

2. Magassarkú cipők
Van pár gyönyörűséges magassarkú cipőm, amiknél egyszerűen nem tudom rávenni magam, hogy felhúzzam őket. Szintén a kényelem miatt. Inkább sportcipőt húzok fel, vagy a másik nagy kedvencemet, egy balerinát :) . Valahogy sokkal kényelmesebbek, könnyebb bennük járni, stb. Magassarkúk többsége ugye vízhólyagot csinál, egész napra nem is túl kényelmes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...