2011. február 2., szerda

Vásárlás - Fekete rózsa fülbevaló ^^

Ma vettem ezt a kis szépséget Tesco-ba, 290 HUF-ért :) .
Nemrég kaptam egy hasonlót, csak azzal az a "problémám", hogy csillámporral van bevonva, ez nekem annyira nem tetszett, ez azonban teljesen matt, bár ez sajnos a fenti képen nem látszik.
Volt még egyébként egy rózsaszín-ciklámen színű, de olyat nem tudnék használni, max, ha lefestem feketére vagy lilára :D !
Aki esetleg szeretne valami szép kis virágot vagy pillangót, annak ajánlom most a Tesco-t, mert nagyon sok ékszert a tavasz "ihletésében" árulnak :)

6 megjegyzés:

  1. csillámos fekete *.* ahw,de régóta üldözök olyat,és nem találok errefele sehol :(:(:(

    VálaszTörlés
  2. júj ilyet vettem énis sima fémes szinűbe meg lilába és még egy kisebbet ami szintén fémes színű volt, de nagyrészét már elvesztettem, még jó hogy nem volt drága xD

    VálaszTörlés
  3. GhostGirl, ha tudsz ilyet venni, akkor szerintem átszaladsz rajta valami csillámos-fekete körömlakkal, és máris kész :D !
    Nekem ma az egyik eltört a fülemben :D ... A másiknak semmi baja, eddig... :-/ Ez picit csalódás volt, mondjuk a plusz lyukamba vettem :) ...

    VálaszTörlés
  4. de hasonló sincs a közelben ^^ :(

    VálaszTörlés
  5. csabán,de ott sincs,már néztem :)

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...