2011. február 5., szombat

Praktika - Könyvjelző készítés és még pár dolog

Először is, kisleányok, ne feledkezzetek meg véleménytnyílvánítani :) !!! LINK

Most pedig térjünk rá a lényegre.
Nem is olyan régen ráakadtam Vegazus ékszeres dobozára, ahol több nagyszerű készítmény mellett találtam Könyvezlőt, ihletet kaptam tőle, és én is készítettem párat, most be is mutatnám nektek őket :) ...

Van Ő, a picit "Kelta" beütésű.

Csináltam egy Keresztényt is :)

Van egy ilyen Tengeres is

Őt a szerelmes-romantikus könyveknek készítettem

Őt pedig a kellemes, őszi délutáni olvasásokhoz :)

És íme hát, így néznek ki, ha "dolgoznak" a könyvjelzők :)

Szerelmes a Mina Laury-ban

A Keresztény természetesen a Bibliámba került

A Sziget a romok között egy nagyszerű őszi olvasmány

A Múlt nagy rejtélyeibe került a Tengeres :)
Tudjátok melyik fejezetet jelöli :) ? "Hazafias vámpír" a címe, és természetesen Dracula grófról és Vlad Tepes közötti kapcsolatról szól

Az Agnes Grey-be került a Kelta jelző, ne kérdezzétek miért :)

Egy ilyen könyvjelzőt nagyon egyszerű elkészíteni - én szalagot, gombot és régi medálokat használtam fel az elkészítésükhöz. Tényleg nagyon egyszerű, és szerintem nagyon hangulatos is egyben :)

És a jobb oldalon találtok majd ezentúl egy új kis dobozkát, amiben az elmúlt 7 nap kedvenc bejegyzéseit láthatjátok!

10 megjegyzés:

  1. De jó ötlet!

    Amúgy mit írnak a kedves első férjemről? :P

    VálaszTörlés
  2. Semmi különöset, csak annyit amit eddig is tudtunk :D - hogy hogy alakult ki a Dracula név, meg ilyesmiket :) ...

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek lettek! A gombos ötlet különösen tetszik! Kicsit röstellem, de nekem eszembe se jutott az a megoldás, amit itt láttam, hogy a szalag végét visszahajtod és rávarrod, és abba a hurokba akasztod a medált.
    Egy-két képet kitehetek a neveddel a bejegyzésembe?

    VálaszTörlés
  4. Jajj, nagyon szépen köszönöm :$ !!
    Örülök, ha tetszik, picit izgultam miattuk :$ ...

    VálaszTörlés
  5. Megint adtál egy jó ötletet =D Ezért szeretek ide járni =)))

    VálaszTörlés
  6. Ez nem az én ötletem, hanem Vegazusé, én csak felhasználtam :) !

    VálaszTörlés
  7. Nem volt egyértelmű a válasz, de végül két fényképedet kitettem én is. Nem baj, ugye?
    http://vegazus.blogspot.com/2011/01/konyvjelzo.html

    VálaszTörlés
  8. Bocsánat, természetesen beleegyeztem :) ! Nagyon szépen köszönöm!

    VálaszTörlés
  9. Én is köszönöm hogy hivatkoztál rám és hogy kitehettem a fotóidat! :)

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...