2011. február 27., vasárnap

Praktika – Petracoat – avagy alsószoknya maradék anyagokból

Már régóta szerettem volna egy alsószoknyát, bár már van pár :D , de eddig az összes fehér volt. Itt volt hát az ideje, hogy legyen egy fekete is! Főleg, hogy ez tökéletes lesz a miniszoknyámhoz, aminál folyton azon izélek, hogy ki lóg-e belőle mindenem... Ugyanis annak az alja is hasonló, mint ezé a szoknyáé :) .
Ráadásul tudjátok miből csináltam? Egy pólóból!
Már régóta szerettem volna én is valamit átalakítani egy régi ruhából, mint ahogy a nagy GiannyL csinálja, így nem is adódhatott volna jobb alkalom :) ...

Első lépében levágtam a póló ujjait és a nyakát, majd eltettem őket, mondván, majd kiderül hogy mit lehet ezekből csinálni :) ... Utána közvetlen az ujj alatt elvágjuk a pólót.

Kifordítjuk, felhúzzuk, és magunkhoz mérjük, majd biztosítótűvel megjelöljük, hogy hol is fogjuk elvarrni :)
Ó, igen, és most a teteje lesz az alja, tehát a csípőnknél lesz a póló alja, mert jobb esetben itt van valami minimális gumírozás.

Miután elvarrtuk, valami ilyesmit kapunk:

Ha elvarrjuk, és gumit is erősítünk rá, akkor akár van egy rendes szoknyánk is.
De, hogy alsószoknya lehessen, akkor egy régi fekete anyagmaradványt csíkokra vágtam, majd berojtozva felvarrtam a szoknya aljára, majd a rojtozós réteg alá is varrtam még egy sor csíkot, szintén rojtozva.

Nem egy nagy ördöngösség :) !

3 megjegyzés:

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...