2011. február 21., hétfő

Praktika - Tesóm nemezelt labdája

Tudjátok mikor csináltam ezt a kis nemez labdát? El sem merem mondani :) , mert rájöttök (és bennem is tudatosul), hogy milyen marha öreg vagyok... Na, jó, elárulom, csaknem 10-11 évvel ezelőtt úsztak picinyke mancsaim szappanban és vízben, mikor is 9-10 évesen, a második "Kézműves Tábor"-ban vettem részt, ahol az egyik nap témája a nemezelés volt. Csináltam egy lovas (kiskoromban nagyon nagy lómániában szenvedtem, csakúgy mint a kislányok többsége :D ), meg egy "magyar-virág-motívumos" terítőszerűséget is, bár azok sajnos már nem tudom, hogy hova tűntek így az évek során...
Ő viszont megmaradt. Tesóm (báttyuskám) vigyázott rá :) . Számomra ez egy megható dolog. Nyugodtan találjatok nyálasnak, akkor is az :) ! Ráadásul megkérdeztem tesómat, hogy emlékszik-e miért kapta tőlem, mire azt mondta, hogy állítólag az első kézműves táborom után leszidott, hogy miért nem csináltam/hoztam neki semmit se, és ezt mondtam neki, hogy ezt most neki csináltam :) ... Én erre már nem emlékszem, csak arra, hogy a néni, aki a nemezelést "felügyelte" meglepődött, hogy egy labdát csináltam, mert Ő soha nem gondolt volna ilyesmire :D ... Hát, kinek mi maradt meg, igaz :) ?
Egyébként a labda két "fenekét" fényképeztem le, csak hogy lássátok milyen "ügyes" voltam én 10 évvel ezelőtt, akkor még kisleányként :D ...

Remélem azért tetszik :)
És elnézést, hogy mostanában ilyen ritkásan jelentkezem :S ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...