2011. február 6., vasárnap

Praktika - Sópárna

Furán hangozhat, de sajnos nem tudok a "Sópárnánál" jobb szót kitalálni erre. Édesanyám praktikáját szabadon felhasználva alkottam meg ezt.
Csupán egy kiló asztali só kell (39 forintért vettem azt hiszem a kilót...), amit anyagba töltünk. Ajánlom, hogy legalább két réteg anyagba bújtassuk a sónkat, nehogy véletlen is kifolyjon a zsákból. Kellemetlen lenne :S ...
Joggal kérdezhetitek, hogy mire jó egy sópárna? Nos, elárulom.
Be kell raknunk a mikróba, kb. 1 percre, így a só megmelegszik. Lehet használni sima alvásra, vagy akinek erős menstruációs görcsei szoktak lenni, az csak ráteszi a pocakjára, és azon is segít.
Én most azért vettem elő, mert megfújta a fülemet a szél, de annyira hogy nagyon fájt. Esténként rátettem ezt a meleg párnát, és mára már semmi baja. Édesanya is mindig ezt csinálta, amikor kicsi voltam :) .
És ez csak pár dolog volt, szerintem nektek is eszetekbe jut még pár hasznosíthatóság!
Tehát, ez amolyan multifunkcionális segédeszköz :) . Én csak ajánlani tudom mindenkinek.

Néhány kiegészítés (furdall a lelkiismeret, ha nem írom le ezeket!)
- Először is, amíg mikrózzuk a párnánkat, bármi egyéb más módon melegítjük, mindig álljunk ott mellette, mert arra nincs garancia hogy neadjisten lángra kap az anyag. Tehát, amíg melegszik, egy percig se hagyjuk magára!!!
- A másik dolog a hölgyeknek szól - nincs arra sem garancia, hogy egy kis meleg elmulasztja a fájdalmakat, ez inkább picit megmelegíti a hasat, enyhíti a fájdalmat. Ráadásul a panaszoknak rengeteg oka lehet (egyszer utánaolvastam, és leesett az állam), amit a legkülönbözőbbképpen lehet enyhíteni, így az sem kizárt, hogy a meleg párna nem használ (bár ártani biztos nem árt).
- Félreértés ne essék, senkit sem arra buzdítok, hogyha begyullad a füle, akkor ne menjen el a fül-orr-gégészetre, mert ez egy "csodapárna", és minden bajságot elmulaszt! Nem csodapárna ez (sajnos), csupán az enyhébb eseteken segít.
Köszönöm mindenki megértését :)

6 megjegyzés:

  1. Hűű, ez nagyon jó!! Nekem kiskoromban fülfájásra elektromos melegítőm volt, de mindig túl forróra melegedett, alig bírtam rajta tartani a fülemet (sokszor nem is bírtam).

    Ha az ember ráteszi a hasára ezt a párnát, az nem fogja nyomni? Úgy értem, nem fog 1 kiló súlytól esetleg jobban fájni a poci?

    VálaszTörlés
  2. Hát, nem tudom, szerintem nem olyan vészes, nem durva az az egy kiló ... Bár ez attól is függ, hogy ki mekkora :) . Meg ha elég nagy párnát varrunk, akkor ez a kiló eloszlik ugyebár.

    VálaszTörlés
  3. Csak azért merült fel bennem, mert én ha nagyon fáj a pocim, akkor sokszor még a nadrágot és a pólót is odébb húzom kicsit, hogy biztosan ne nyomja semmi a hasamat. Meg ilyenkor ha tusolok, a vízsugár nyomása se szokott jólesni. De azért majd kipróbálom ezt a sópárnát, hátha a súly ellenére jót tesz neki a meleg.

    VálaszTörlés
  4. Igazából nekem szokott segíteni, ha meleget teszek a hasamhoz, de ha pl. oldalra fekszel, akkor már nem is nehezedik rá, tehát, minden megoldható :) ... Nekem ezt a "meleg-rátételt" még az egyik tanárom ajánlotta anno, mesélte hogy Ő lánykorában még nem voltak ilyen gyógyszerek (idős hölgy volt már, nyugdíj előtt állt) és ők mindig meleg párnát tettek ilyenkor a hasukra :) ...
    Egyébként, nem akarlak lebeszélni a kipróbálásról, de azt ne várd, hogy 100%-ék hogy megszünteti a fájdalmad, mert az ilyen fájdalmaknak rengeteg oka lehet. Ez mondjuk kimaradt az írásomból, de gondoltam megemlítem :$ ...

    VálaszTörlés
  5. Ó, nem várok én csodát, csak amíg a gyógyszer hat, hátha addig is lehet valamivel csillapítani kicsit a fájdalmat. :)

    VálaszTörlés
  6. Igen, igen, a számból vetted ki a szót, olyankor nagyon kellemes tud lenni :) ! Esetleg próbáld ki akkor is, ha pl. nehezen emésztesz, vagy teleetted magad :) , én olyankor is nagyon szeretem ha egy kis meleg besegít :) ...
    Picit kiegészítettem az irományom, egész nap ezen kattogott az agyam, és úgy gondoltam úgy tisztességes, ha ezeket a dolgokat leírom, nehogy valaki félreértse :S ...

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...