2011. február 27., vasárnap

Praktika - Bordó bársony lábmelegítő

A képen nem úgy tűnik, de ugyan olyanok,
csak hülyén állítottam be őket :S ...

-->
Régebbről maradt némi bordó színű (nem ilyen hülye piros, mint a képeken) bársony anyagom, amiből eddig nem sok mindent készítettem. Nem a legjobb anyag, tesóm szerint "függönyanyag", inkább a színe és a puhasága miatt tetszik.
Elég nehéz lesz most leírni, hogy hogyan is készítsünk el egy ilyet, hiszen mindenkinek a mérete különbözik, azért megpróbálkozom vele...
Először is, kivágtam egy 60x57 centis téglalapot. előzőleg lemértem, hogy a bokám és a térdem közti hossz 50 centi, ráhagytam a behajtásoknak 5 centit, +2 centi ami "lelóg", így jött ki az 57. A 60-nál hasra ütöttem.

-->
Ezután trapézt vágtam ki, aminek az alja megmaradt 60 centi, a teteje pedig 46, ugyanis a lábam a legvastagabb részénél 41 centis, és akartam ráhagyásnak 5 centit (amiből kb 1 centi le fog jönni az összevarrásnál).
A térdem alatt 36 centis a lábam, így 31 centis gumidarabot vágtam le, ami majd összefogja - e méret miatt nem fog lecsúszni, sem pedig elszorítani a lábunkon. Ezt hozzávarjuk a trapézunk kisebbik oldalára, majd ezután csak a két végét kell összevarrnunk.
Ízlés szerint dekoráljuk végül :)
Azt hiszem nem ez lesz az utolsó, szeretnék majd egy szép, egyszerűbb feketét, illetve majd egyszer egy steampunkosat :D :) …



Remélem tudtam segíteni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...