2011. február 9., szerda

Praktika - Megunt kiegészítők új élete

"Give a new colour - Give a new life" - ezt választottam most jelmondatunkul :) ! És hogy miért?
Gondolom nem csak én vagyok vele úgy, hogy megveszek valami ékszert, pl. medált vagy fülbevalót, van rajtam 3-4 alkalommal fél éven keresztül, majd éveken keresztül soha. De az embernek nincs szíve kidobni, mert hát mégis csak vette, meg maga az ékszer talán tetszik is neki, csak épp nincs hozzá való ruha, vagy épp alkalom. Nos, ilyenkor mi a teendő?
Színváltás. Mivel egyszerűbb meglévő dolgok felhasználásával a kiegészítőnket megváltoztatni, mint az egész ruhatárunkat (és persze a pénztárcánkat is jobban kíméli), ezért ajánlom mindenkinek a körömlakkokat medálok átfestésénél.
És hogy miért? Én még nem tapasztaltam volna, hogy a körömlakk valamin ne tapadt volna meg, illetve onnan könnyen lekopott volna (lásd a régi szobám parkettáját, a szőnyeg alatt :D ). Szerezzük be hát kedvenc színeinket (ami most nálam a feketét, a sötétlilát és egy csillámporos lilát jelentett).
Néhány nagyon egyszerű mozdulattal máris teljesen új küllemet adhatunk medálainknak. Sajnálom már, hogy nem fényképeztem le az eredetit, aminek világoskék színe volt (ne kérdezzétek, hogy anno miért vettem meg, azt hiszem elvarázsolt a lepkemotívum, mert akkor épp lepke-mániában szenvedtem).
Apropó, ha egy picit esetleg kiszaladnánk, akkor érdemes egy kis körömlakklemosós fültisztítópálcikával letisztogatni a "kifutásunkat"!


Látjátok, hogy milyen egyszerű :) ? Nem is egy "Top Secret" dolog ez (ezért az egy félmondatért a fentebbi zene, no meg azért is mert napok óta ez megy a fejemben, mióta megláttam egy loli blogon!), mégis fontosnak tartottam megosztani, hiszen én nem egy kiegészítőmet alakítottam már át így (pl. egy púder színű kővel ellátott ankh fülgyűrűt fekete kövessé alakítottam), illetve nem csak az ilyen átváltásoknál lehet hasznos, hanem érdemes az esetleges kopásokat/karcolásokat, vagy egyéb sérüléseket is így rendbehozni. Ráadásul nekem nem egy ismerősöm, barátnőm mondta már, ha esetleg lekopott a cipőjének az orra, hogy körömlakkal javítja ki, illetve egyik barátnőmnek volt egy szandálja (sárgás színű - a citrom és a mustár között, hozzá illet/illik ez a szín :) ), és annak is lekopott az egyik díszkő része, és azt pici körömlakkal lefestette, és máris olyan volt mint újkorában :) !

Tehát, emberek, ne becsüljük le a körömlakkok erejét!

És viszont szolgálnom kell egy rossz hírrel is - amit terveztem Valentín napra (a kis bőrszívek) sajna nem fog összejönni ,egyszerűen nincs rá időm :( ... [siránkozó óránkat hallják] Szörnyű ez a félévem, több mint 25 kurzusom van, többsége 2 órás, aminek az a következménye hogy reggel 8tól este 6-7ig suliban csücsülök, és ezért sem írok mostanában napi 6 bejegyzést, mint a kezdetekben :D , mert hazaérek, megnézem a kis krimikéim, a kis Voyagerem, de már lassan nem is figyelek, mert szegény agyam kikapcsolt.
Tudjátok mi lesz velem itt vizsgaidőszakban? Húzom magam után a belem :S ... Sírok...

4 megjegyzés:

  1. Neked már elkezdődött a tanítás? Nálunk még csak a regisztrációs hét van.
    Egyébként a körömlakkos ötlet jó, én is próbáltam már erre-arra, de a cipőhöz nem jutott volna eszembe. De világos színű szandálnál hogy sikerül pont olyan színű lakkot választani mint a szandál? Nem csúnya ha kicsit más árnyalattal javítgatja az ember?

    VálaszTörlés
  2. Igen, már van tanítás :S ... Első héten is volt, katalógussal meg érdemi tanítással együtt, mi nem fecséreljük az időnket :D ...
    Nem tudom, hogy hogyan sikerült ugyanolyan színűt találnia, nem kérdeztem :) , de aki keres, az talál, úgy tartja a mondás :)

    VálaszTörlés
  3. Ja ez már a második hét ráadásul? Vígasztaljon az, hogy így a nyári szünet is előbb kezdődik majd! :) (Nálunk csak júli 11-én.)

    VálaszTörlés
  4. Hát, a nyárra kíváncsi leszek, mert szerintem augusztusig ott fogok ülni és vizsgázni :D ...

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...