2011. február 17., csütörtök

Képek - Pár őrült "varrós" kép

Miközben fényképezek, igazán érdekes szituációkba keveredek...

Például egy spontán szív alakul ki a gombostűimből (nem vicc, tényleg véletlen jött ki) -> és mikor erre rájöttem, gondoltam csinálok egy ilyen aranyos kis varrógépes-szívecskés képet :) ... Igen, az én kicsi barátnőm özönvíz előtti, '(h)őskorszakbeli' :) - de attól még nagyon szeretem!

Az alábbiakat már orvtámadó tesóm kapta le :D ...
Ez itt a nagyvarrás előtti "én pici rendem" kép. Ez az a pillanat, amikor a maradék anyagaidat ledobod a földre, hogy "No, miből varrjunk? És mit?"

Egyetlen egyszer kértem meg tesóm, hogy csináljon pár képet a legújabb karmelegítőmről (aminek a tutorialját majd a következő, vagyis a második Animagazinban olvashattok majd, igaz, még az első se jelent meg, de már jó úton jár :D ) , és tesóm folyamatosan nevettetett, én meg már nem bírtam ki, és az őrültje pedig azt is lefényképezte :D ...
Tehát, itt nem sírok, hanem "ROFL"-olok :D ...

Ez az utolsó kép is hasonló szépségtartalommal rendelkezik, mint az előző - itt éppen bloggolok nektek nagyvalószínűséggel, de az 'őrűtt'gyerek nem bírja ki, hogy ne szemtelenkedjen, és ezt is lakapta, mert "Jajjdejó" :D

Hát, ennyi voltam mára. Remélem hamarosan újra jelentkezni tudok :) !

3 megjegyzés:

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...