2011. február 2., szerda

„Neked hobbid a varrás, az ékszerkészítés?”

A fentebbi mondatod egy szaktársnőm tette fel nekem a napokban, miközben sulibamenet beszélgettünk a buszon. Akkor mosolyogva bólintottam, és beszélgetni kezdtünk a különböző varrótechnikákról, ugyanis neki a függöny-, és sötétítővarrás volt a hobbija. Érdekes egy kikapcsolódási forma, de szerintem az ilyen nagyon hasznos, és dekoratív, hiszen gondoljunk csak bele, szinte minden évszaknak külön-külön sötétítőt és függönyt tehetünk fel!
De most nem erről gondoltam írni, hanem arról, hogy valóban hobbim-e, vagy már egy nem is teljesen hivatalos hovatásommá vált. Cikkeket, tutorialokat készítek, akik pedig felém fordulnak valamilyen kérdéssel, azoknak a legnagyobb örömmel segítek. Izgulok, és arra törekszem minden erőmmel hogy a lehető legtökéletesebben sikerüljön 1-1 munkám, s be kell valljam, arra is gondoltam már, hogy készítek egy nyakéket eladásra. Igazából a fejemben már meg is alkottam a „A szerelem szárnyain” nyakéket, bár a nevén még lehet változtatok :D !
Tehát, ez már számomra nem hobbi. Egy hobbi szinten űzött önkifejezési forma, de sokkal inkább tetszik a „nem hivatalos hivatás” kifejezés! Hiszen azon agyalok, hogy milyen legyen a legújabb készítményem, meg most dolgozom azon az ügyön, hogy a nyersanyaghiányomat leküzdjem, és próbálom Szegedet felfedezni hobbiboltok szempontjából. Szerencsére, mint kiderült a szakunkon elég sok ügyeskezű kisleány van, és ők is hasonló cipőben totyognak, mint én. Ám be kell valljam, anyaghiányon kívül most a pénz-, és időhiány is jelen van az életemben, főleg úgy, hogy reggel 8tól este 6-ig minden nap a suliban ülök (még pénteken is...), és amikor hazaérek „kiszívott aggyal”, nincs máshoz kedvem, csak leülni a TV elé, és a szokásos „sorozataimat” végignézni (értsd: Gyilkos elmék, Gyilkos számok, valamelyik CSI vagy az NCIS, Döglött akták, de ha ezek épp nem mennek, akkor Family Guy vagy ID), és úgy kikapcsolni, hogy nem mozdulok, sőt, jóformán nem is gondolkodok...
Az időhiány a legnagyobb problémám. Visszasírom az előző félévet. Ezt a cikket is azért tudom csak megírni, mert hazajöttem, ugyanis elmaradt egy órám (ami valójában 1,5 órát jelent). Szabadidőmben most tehát leírom néktek okos kis gondolataim, cikkeket néztem át az AniMagazinba, illetve cikkeket írtam, sőt, most tettem el a fényképezőgépet, mert a cikkemhez készítettem pár képet. Így, hogy mikor fogom Szegeden felfedezni a legjobb és legolcsóbb hobbiboltot, arról még fogalmam sincs! Esetleg, aki tud egy jót, s olvassa ezt, az írja meg kérem E-mailben vagy kommentben :$ ! Nagyon szépen köszönöm!
Ó, és mivel büszke vagyok a képekre, gondoltam megmutatom őket :$




Ja, és nemrég csináltam egy édes kis nyakéket, amint lesz időm, őt is bemutatom ^^!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...