2011. február 7., hétfő

Praktika - Nyüzge kedvencei

Ő Nyüzge, életem legelső kis kreálmánya, amit ráadásul varrógéppel varrtam, és több mint egy napot túlélt :) ! És varrtam egy nyakékeket meg egy karkötőt, és a kis hamis rögtön le is csapott rájuk :) - de annyira, hogy el sem akarja őket engedni! Én pedig hogy tudnék neki nemet mondani?

Üzletet kötöttünk, és megkértem, adja oda őket 1-1 kép erejéig, szerencsére belement :) ...

Ő tehát az "angol-punk" nyakék.

Ő pedig a karkötő

Ez pedig egy közös kép róluk, csak hogy kb. lássátok az arányaikat :) !

Remélem tetszenek!
Szép napot mindenkinek!

2 megjegyzés:

  1. Nekem Nyüzge tetszik a legjobban! :) De az nem világos, hogy ő mit kapott cserébe azért, hogy Te lefotózhattad a kedvenc ékszereit.
    Mindenesetre nézz be hozzám, van egy meglepim számodra!

    VálaszTörlés
  2. Azt, hogy ott lehet velük, és nem vettem el tőle :D ...

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...