2011. június 11., szombat

Helyzetjelentés

Olyan, mintha éveken át futottam volna... Olyan Forest Gump-osan. Pedig ma (meg tegnap) nem csináltam semmi különöset, csak takarítottam... Először a szobákat, majd felmostam, majd a teraszkámat, majd (mivel rajtunk volt a sor) a lépcsőházat is. És most itt fekszem a tisztaságban, és nem tudom élvezni, mert úgy érzem, mintha minden erőm elszállt volna... Fura, igaz :) ?
És most, zsebemben a régi-új laptoppal (amit kb. 2 éve használtam utoljára), és egy anatómia 1-sel (igaz, majd kedden megyek, de én ezt már januárban megmondtam, hogy ez a tantárgy lesz az én mumusom) a zsebemben... nincs mit mondanom. Pedig tegnap alkottam is, de erőm is sincs áttenni gépre a képeket.


Most magamon is meglepődöm, de MOST tényleg szeretnék plüssmackó lenni (vagy koala), és egész nap aludni (és eukaliptuszt enni)... Fura :))) ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...