2011. június 9., csütörtök

Meghalt a gépem T_T

Igen, sajnos, mostanában nem leszek túl aktív, mert nem csak a vizsgáim vannak, hanem most még Laptopcsíí is beadta a kulcsot... És persze ez is akkor történik, amikor visszajöttem Szegedre, hogy esélyem se legyen a régi laptopomra kicserélni ... Így most tesóka gépéről sunyizok, gondoltam szólok, hogy amit ígértem, azok most csúsznak! Bocsánat :S ...
Másik nagy szomorúságom az, hogy a másik laptopomon voltak képek, pl. szoknya-varrásos, karmelegítő-varrásos, amiknél izgulok, hogy a kamerán még fenn legyenek, vagy az én gépem lehessen megmenteni. Legalább a képekért...
Picit azt hiszem kétségbe vagyok most esve... :S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...