2011. június 24., péntek

Holnap éjfélig!

Ne felejtsétek el, hogy aki még szeretne jelentkezni a nyereményjátékomra, az holnap éjfélig teheti meg, ITT!
Bár az 'első' kihúzott ajándéka még nincs kész (csak a vele való konzultáció után fogom megcsinálni), a 'második' nyertes mint köztudott KETTEJÜK közül választhat!


Viszont van egy "rossz hírem" - még fogalmam sincs, hogy a húzás mikor lesz. 29-én UV-zom, és előtte nem nagyon tudom, hogy hogyan foghatnék hozzá a készítménynek. De szerintem az lesz, hogy a zárás utáni napokban húzok, de 29-ig, bocsássatok meg, de a szocmunkára koncentrálok :S ... Nehéz így összeegyeztetni a dolgokat, én is jó butuska voltam, hogy vizsgaidőszakra tettem be a játékot, de ez van, ha valakit az érzelmei, nem pedig az agyacskája irányít :) ... 

2 megjegyzés:

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...