2010. november 17., szerda

Praktika - Süthető gyurma házilag


GhostGirl ( Neverland bloggere ) találta nekem ezt a süthető gyurma receptet :) , itt is köszönöm szépen neki :) !!!

"24 dkg finomlisztet, 36 dkg sót, 1,5 dl vizet, 2-3 evőkanál étolajat és egy kevéske tapétaragasztót sima tésztává gyúrok. A sót le szoktam darálni kávédarálóval, mert minél apróbb a só, annál simább lesz a tészta. Rozs- vagy hajdinaliszt vagy durva só más-más fajta tésztát eredményez. A sütőben 30-60 fokon néhány órát kell szárítani. A nyers tésztába gyúrhatunk temperát (gumikesztyűvel), vagy curryt, paprikát, kakaót, nescafét, illatos fűszereket. Sütés után a natúr tésztát vízfestékkel is ki lehet festeni. Lakkozással még tartósabbá tehető az elkészült alkotás. A maradék tészta nylonba csomagolva -hűvös helyen- 2-3 hétig is eltartható."

Sok sikert az elkészítéshez és az alkotásokhoz :) !
Nekem még sajnos nem volt lehetőségem kipróbálni, vennem kellene tapétaragasztót :D ...

4 megjegyzés:

  1. Szia! Látom, már eltelt 2év mióta felraktad ezt a receptet. Szeretném megkérdezni, hogy hogy vált be? Előre is köszönöm a választ!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Be kell vallanom, hogy még nem próbáltam ki, ugyanis nem voltam olyan boltban ahol lehet kapni tapétaragasztót ^^" ...

      Sajnálom, hogy nem tudtam segíteni, de esetleg ha te kipróbálod, kérlek írd meg, hogy hogy vált be :) !

      Törlés
  2. Kipróbáltam és jó nem kell tapétaragasztó mert én is anélkül csináltam és még jobb is temperával tökélets színeket lehet kreálni csak ajánlani tudom

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Pontosan hány órára tetted be a sütőbe száradni?

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...