2012. január 25., szerda

ABC-TAG

ViktóriaStyle-ról. Annyira megtetszett, ilyen TAG-et még sose láttam, muszáj kitöltenem :) !
Nem tudom miért, valahogy mostanában elapadt a kis fejem, annyi mindent adtam ki magamból, hogy képtelen vagyok "értelmesebb" blogbejegyzéssel jönni, pedig kép van bőven, tehát tudnék mit mutogatni... :-/ Nem értem én ezt, kérem szépen...

A. Age (Kor): Vénséges 21. :)

B. Best Friend (Legjobb Barát): Nehéz kérdés. Talán a tesóm, Tomi. Együtt lakom vele (persze külön szobában), minden nap találkozunk, őt szoktam általában mindennel nyaggatni :))) ...

C. Chore you hate (Házimunka, Amit Utálsz): Mosogatás! Utálom. De tényleg. Nem tudom miért, de mindig halogatom, sokszor elég sok összegyűlik. De valahogy akkor se szeretem...

D. Dreamhouse (Álomház): Egy legalább 100 éves lakás, klasszikus berendezéssel, hatalmas telekkel, lehetőleg egy dombocska tetején :) ...

E. Essential start of your day (Nélkülözhetetlen Reggelente): Kávé, egyértelműen :) ... Egyébként meg inkább motiváció a felkeléshez :D ...

F. Favorite Color (Kedvenc Szín): Fekete. Imádom. Gyönyörű. Elegáns. Különleges. Misztikus. Slankít. "A fekete nem egy szín, hanem egy állásfoglalás". Egyszer azt is hallottam egy művész (szobrász, festő, író) férfitől, hogy a fehér az a szín, amibe minden benne van - a fekete pedig az, amiben semmi sincs.

G. Gold or Silver (Arany Vagy Ezüst): Ezüst, egyértelműen. Az arany valahogy nem tetszik, túl "nagymamis", túl "sznob". Az ezüst fehér csillogásával olyan túlvilágian elegáns :) ...

H. Height (Magasság): 179-180. A testem kedvétől függ :)

I. Instruments I play (Hangszer): Sajnos semmi. Jártam zeneiskolába, de csak szolfézsre, ugyanis még furulyára se vettek fel ^^" ... Utána próbáltam megtanulni gitározni, sehogy se ment. Én csak hallgatom a zenét, talán jobb is ha nem csinálom :))) ...

J. Job title ( Munkahely ): Iskolában padkoptatok :) .

K. Kids (Gyerekek): Nem véletlenül szeretnék majd velük foglalkozni. Szeretem őket, nincs velük semmi bajom, szeretnék majd sajátot/sajátokat is. De mindez a jövő zenéje még :) ...

L. Life is incomplete with( Az Élet Nem Teljes Nélküle): Talán furán fog hangozni, de azt hiszem ez a tanulás. És nem kifejezetten az iskolai tanulásra gondolok csak, hanem amit a mindennapokból tanulunk; a helyzetekből például.

M. Music that you always listen to (Kedvenc Zene): Goth, Folk és rokonságaik. Nagyjából sejtitek, hogy miket hallgatok, szoktam róluk posztolni néhanapján :) ... Egyébként, hogy éppen mit aktuálisan, az mindig nagyon változó.

N. Nickname (Becenév): Előző TAG-ben is kérdés volt, úgy tűnik ezt szeretik kérdezni az emberektől :) ... Egyébként nagyon sokféle becenévvel illetne, általában ahány ember, annyiféleképp. De egyébként általában Pet, Pet-Baby, Pötty, de voltam már Ruska ("Mert Pet-Ruska!"), Bódi Grufti, Little Muffin Maker, és hasonlóak :) ...

O. Overnight Hospital Stays (Voltál Már Kórházban): Töltöttem-e éjszakát kórházban? Szerencsére nem. Voltam már párszor, ezért-azért természetesen, de még sosem tartottak ott, nagy szerencsémre. Talán nem is tudtak volna, nagyon nem szeretem az ott terjengő furcsa szagot :S ...

P. Phobias or fears (Fóbia Vagy Félelem): A fekete bogaraktól fóbiám van. Bár a többi bogártól is. Mindegy mekkora, félek tőlük :S ...

Q. Quote from a movie (Idézet Egy Filmből): "Gondolja, Mester, hogy Istentől elhagyatott hely ez?" "Miért? Szerinted van olyan hely, ahol Isten jól érezné magát?" - A rózsa neve c. filmből :) ... Imádom ezt az idézetet, annyira igaznak találom...

R. Reason to smile (Ok A Mosolyra): Szinte bármi, ami egy picike pozitív töltettel is bír. Élvezni kell az életet, másképp nem lehet túlélni.

S. Siblings (Testvérek): Egy bátyókám van, 3 évvel idősebb mint én.

T. Time you wake up (Mikor Kelsz): Változó. Iskolaidőben általában 6-7 körül, de ha tehetném szerintem dél lenne mindig :) ...

U. Underwear (Alsónemű): Biztos tudni akarjátok :) ? Egyébként, nálam fő a kényelem!

V. Very important date this year (Fontos Dátum Idén): Sokat gondolkodtam, de sajnos nincs semmi extra :S ... Vagy csak nem jut eszembe, "nyáladzani" pedig nem akarok :S ...

X. X-ray you’ve done ( Röntgen): Szerencsére nem sokszor volt rá szükség, kiskoromban történt csak 1-2 alkalommal. Bőven sok is volt :) ...

Y. Yummie food you made (Finom Étel, Amit Te Készítettél): Sütik, csokival! :) A süti csak akkor süti, ha legalább egy kis csokikrém van benne.

Z. Zoo animal (Állatkerti Állat): Zsiráf és jegesmaci! Sajnos Szegeden csak Zsiráf van, nagyon édes kis jószágok élőben :) , a jegesmacik pedig édes kis állatok, legszívesebben átölelném őket ^^!

5 megjegyzés:

  1. Elég sok a közös pont :D Bár én szeretek mosogatni. Belekezdeni nem, de ha cisnálom, akkor már jöhet ezerrel minden nem bánom :D

    VálaszTörlés
  2. A tanulásra nem is gondoltam, de van benne valami :)

    VálaszTörlés
  3. Hát, nekem a mosogatás örök mumusom :))))

    VálaszTörlés
  4. Kávémániás vénség:))). Hehe, mintha én írtam volna, csak én tényleg vénség vagyok:)))))).
    És a mosogatást is utálom, ezért tartom Rozit:)). Ő a mosogatógépem és főállású rabszolgám. Nagyon szeretem:).

    VálaszTörlés
  5. Hát, egy Rozi nekem se ártana, gyűjtve is van rá, de még sajnos odébb lesz :( ...

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...