2012. július 31., kedd

31 Ékszer - Lezárás

Hát, nem gondoltam volna, de csak ide is elértem :D ! Lezárhatom a 31 Ékszer nevezetű csokrot, és kissebb késést leszámítva, időben be is fejeztem ^^! Be kell valljam, nem gondoltam volna (főleg 20. körül), hogy képes leszek befejezni, de nagyon örülök, hogy sikerült ^^! Hihetetlen sikernek könyvelem el, hogy 31 napon keresztül minden nap új ékszert tudtam nektek bemutatni, bár be kell valljam, hogy elég nehéz volt.
Remélem élveztétek azért :) !



Well, I never imagined, but now, I'm here :D ! I can end my 31 Ékszer (31 Jewerely) challenge, apart from a little late, I made it in time ^^! I have to tell you, I didn't know (especially around the 20th) how will I finish it, but I am very pleased that I was able ^^! I feel so successfull, because I was able to show you every day a different jewelery, in a 31-day row, but I have to admit that it was very difficult. 
I hope you enjoyed it :) ! 

3 megjegyzés:

  1. Hát nem vagy semmi:)))!
    Nagyon jó kis cuccokat csináltál, figyelgettem ám őket!:)
    Nálam az orosz karkötő a nyerő, főleg a Vodka-kulcs miatt:))))))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen ^^!

      Sajnos nem volt vodkás-üvegem, azzal lett volna csak igazán klassz :D !

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...