2012. május 10., csütörtök

10. újítás - Délutáni szunya és két új könyv

Vettem ma két könyvet :) . Hogy miért? Jegyzettámogatás. Most kezdek rájönni hogy milyen állati jó dolog. Minden félévben kapunk 6500 forint jegyzettámogatást, és egy könyv vásárlásakor azt hiszem 80%-a az árnak ebből fedezhető. Ezt a két könyvet majd' 5000-ért vettem, de a boltba 1200 forintot hagytam ott. A hülyének is megéri, és én bolond, pl. már tavaly sem használtam fel, ami baj, mert nem lehet átörökíteni egyik félévről a másikra. És hát azért mégis csak nagyon jó dolog ez...
Az egyik könyv Ransom Riggs - Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei. Már olvastam, de annyira megtetszett, hogy tudtam még meg akarom venni, mert még jó párszor el fogom olvasni :))) . 
A másik könyv igazából a Gyermekrajzelemző órámra kell, a tanárunk írta. Úgy voltam vele, hogy ez a könyv még később is jól jöhet, akár a saját gyerekemnél is, hiszen ki tudja mit hoz még az élet, inkább megveszem, mint hogy pár év múlva ott üljek, és fogjam a fejem, hogy te jó ég, mi is van akkor, ha a gyerek lehagyja az arcot? (apropó, ezt akartam is kérdezni, hogy van kedvetek pár ilyen gyerekrajzos-érdekességet hallani? Lassan meg kell csinálnom a beadandómat belőle, szívesen összegyűjtök pár érdekesebb dolgot, szerintem nagyon sokat tanultam ebben a félévben, kinyitotta ez a kurzus a szemem :))) ). 
És egyébként még mindig van majd' 3000 forint jegyzettámogatásom, lehet hogy levásárolom azt is. Csak még nem tudom, hogy mit vegyek belőle :D ... Nagyon-nagyon bánom, hogy tavaly (vagyis előző félévben) bolond módon kihagytam ezt, pedig ha nem is teljesen, de eddig minden félévben használtam fel valamennyit belőle. És hát könyvek kellenek, hiszen az ember nem is ember könyvek nélkül. Az e-book-okban én pedig nem hiszek, azok nem ugyanolyanok ^^" ... 

Hátoldalak


Vándorsólyomkisasszonyból két random oldal


Pár részlet a gyermekrajzelemzéses könyvből (rettenetesen remegett a kezem, mert egy kézzel csináltam a képeket, és olyankor mindig remeg :S ...)



Ráadásul, ma miután hazaértem suliból, egy olyan hatalmasat aludtam... Muszáj volt már, napok (...hetek...) óta el vagyok fáradva, de sajnos ez az évvége-zéháidőszak már csak ilyen :( ... De már nagyon kellett :)))

2 megjegyzés:

  1. De jó, hogy nektek van jegyzettámogatás!! Nálunk sajnos évekkel ezelőtt megszüntették már. Én mindig maximálisan kihasználtam, és sose értettem azokat, akik hagyták elveszni a pénzüket.

    Jó kis könyveket választottál! :) Én örülnék, ha írnál a gyerekrajzokról!! :)

    Az egyik tanítványom óvónő, és azt mondja, hogy az utóbbi években a gyerekek már nem tudnak rajzolni. A számítógépet tudják használni, klikkelgetnek, meg Angry Birds-ös plüss játékuk van, de kézzel rajzolni nem tudnak, a ceruzával nem tudnak mit kezdeni. Remélem, azért ez nem egy általános tendencia, és még 10-20 év múlva is lesz haszna a könyvednek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :S ... Jujj, én ezt szerencsére nem hallottam :S ... Én gyerekem biztos fog rajzolni, inkább nem gépezünk, csak rajzoljon :))) ... És nem is azért, hogy én ott elemezgessem, hanem hogy használja a kis buksiját :)

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...