2012. május 24., csütörtök

24. újítás - Snidlinges saláta és zöldtea


Mostanában sokat gondolkodtam, hogy mi mindenbe is lehetne használni el a snidlinget - a szendvicsen és a leveseken kívül. Ma egy új dolog jutott eszembe - mi lenne ha bazsalikom helyett a salátámat most snidlinggel ízesíteném?


Nos, ki is próbáltam, szerintem jó kis húzás :) , pedig én nem is szeretem a hagymát. A salátában egyébként salátalevél, uborka, nagy lyukú sajt és snidling. Csirkemell és rizs mellé isteni finom volt ^^!


A másik újításom a mai napra az volt, hogy kávé helyett zöldteát ittam. Úgy döntöttem ugyanis, hogy ha nem kell mennem sehová (tehát se suli, se vizsga, semmi), akkor elég nekem teát is innom kávé helyett. Féltem ugyanis a fogaim fehérségét, bár a tea is ugyanúgy sárgít :D ... De valahogy a kávétól jobban féltem őket...


Egyébként nem gondoltam volna, de ettől is nagyon jól fel tudtam ébredni :) , jól is esett egy kis melegség reggel. Szerintem a holnapi napot is ezzel fogom kezdeni, kipróbáljuk milyen lesz nyáron minden reggel zöldteával kezdeni :) ...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...