2012. május 27., vasárnap

27. újítás - Gyereknap

Nincs túl sok mesélnivalóm erről a napról, kicsi tanulással és pihivel töltöttem :) . 9 órakkor felébredtem, ismét beültem teával a tévé elé, és kb egy órára a tea elfogyasztása után "déli szunyát" nyomtam :D ... De utána legalább még több erőm volt a gonosz anatómiát tanulni ... hajj... hülye 1 kredit és én már most (majd' 2 héttel a vizsga előtt) szétizgulom magam :S ... Borzasztó!!!!

Azért boldog gyereknapot mondenkinek, remélem jól telt :) !!!


2 megjegyzés:

  1. Háááát,nem irigyellek a vizsgákért!!!
    A kép csodás!!!!Ki festette,nem tudod véletlenül?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nem, véletlenül akadtam csak rá :S ... De szerintem csak egy sima illusztráció, nem hiszem hogy van neki festője :-/ ...

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...