2012. május 3., csütörtök

3. új dolog - Új csoki :)

Nem tudom, hogy ki evett már ilyet, ki nem... De mivel eléggé csokiimádó vagyok, gondoltam kipróbálom ezt a Milkát, mert még sose ettem :))) Kekszes. Sajnos a mai melegben megolvadt, és mivel a táskám alján utazott, így el is deformálódott ^^" ... DE, így sem veszített az ízéből, isteni finom ^^!!! Imádom, ahogy a finom csoki között a keksz ropog, ahogy eszi az ember :) ... Persze, nem űberli a robbanőcukrost, de eléggé a közelében van :)



Nyam, nyam, nyam, isteni ^^!!!

2 megjegyzés:

  1. Ilyet még nem ettem de a Boci-nak a sárgabarckos-kekszes csokiját imádom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt is imádom én is, de ezt is meg akartam már kóstolni régóta, és most itt volt a lehetőség :)))

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...