2012. május 4., péntek

4. új dolog - Új táska



Már nagyon régóta szerettem volna egy "suliba járós" táskát, ami nem az a tipikus iskolai táska (ami eddig volt), hanem valójában egy nagyobb női táska. Nem igazán sikerült találnom, hiába kerestem, sehol se volt eddig olyan, amilyet szerettem volna. Ám ma sikerrel jártam :) ! Őt sikerült beszereznem, nagyon megörültem neki :) ... Nem volt egyszerű, mert sok "elvárásom" volt - legyen egyszerű fekete, vállon és kézben is lehessen vinni, és ne legyen rajta semmi flitter, semmi egyéb, ja, és férjen bele egy A4-es mappa. És, végül csak sikerült :)

Ilyen klassz kis "övcsatos" a fogó része


3500 forintba került, ami szerintem nevetségesen jó ár volt érte!


A belseje a kedvenc részem - van benne külön középen is egy cipzáros rész (a táska tetején is van egy), így abszolút tolvajbiztos, ami nem jön rosszul a zsúfolt buszon/trolin/villamoson, mert bár szerencsére még nem volt ilyen tapasztalatom *kopp-kopp*, de kicsit félek néha ^^" ...


Telefonnak is van külön hely, meg a kulcsoknak is :)


Szerintem illik a pénztárcámhoz is :D ...


ÉS egy kicsit meg kellett spékelnem, hogy ne legyen olyan unalmas, de szerintem még fogok vele valamit csinálni, ez amolyan ideiglenes dizájn :D ...


3 megjegyzés:

  1. Nagyon szuper! Én is bíróm az ilyen táskákat, az enyémet még régebben a New Yorkerben vettem.

    VálaszTörlés
  2. Egy ilyen táskát én is szívesen elfogadnék!! :) Jól kifogtad! Ráadásul bőrnek tűnik, vagy "csak" műbőr?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Áhh, nem hiszem hogy bőr, szerintem csak sima műbőr :)

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...