2012. május 18., péntek

18. újítás - Két új lakk


Bár ezeket nem ma vettem, hanem pár napja, azért újításnek veszem, mert még nem mutattam őket. Az egyikük a kifutó Essence Vampire's Love Hunt me if you can-je, a másik pedig egy Lovely-s "ajándék" lakk, amit azért kaptam, mert barátnőm szülinapi ajándékának egy Lovely lakkot vettem, és ezzel a pultnál leptek meg (manapság mindig kapok valamit, ha a Rossmannban vásárolok :D ).

Igazából a Gold old Buffy és a Hunt me if you can közül nehezen választottam, majd végül a Hunt me maradt, ugyanis arra gondoltam, hogy többször tudnám viselni, mint egy aranycsillámosat... :S Nagyon szép a színe, imádom :) ...





Ez pedig a se nem rozsda, se nem bronz, se nem piros "ajándék" lakk. Hát, nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen felkenve a színe, még nem volt merszem kipróbálni, de lehet valamelyik nap ő lesz az újításom :D ...




És lassan a blog egy bjúti bloggá alakul X'D ... Pedig azt nem szeretném :-/ ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...