2012. május 31., csütörtök

31 napos megújulás összegzése


Gondoltam írok egy kis összegzést az elmúlt egy hónapról.

Hát, nagyon gyorsan elment, meg is lepődtem, hogy ma már a 31. megújulást posztolom ki! Pedig de.

Nem mondom, hogy 100%-ékosan meg vagyok elégedve az újításokkal, de úgy gondolom, hogy kihoztam a napi állapotomból mindig a legjobbat, ami csak tőlem tellett. Be kell valljam, hogy kicsit több ékszert szerettem volna csinálni, de nem egyeztettem össze, hogy most zéhá-, és vizsgaidőszak van. Pedig az van, vagyis most már csak vizsgaidőszak.

Arra gondoltam, hogy júliusban egy új 31 naposba kezdek, méghozzá ennek a megújulósnak a mintájára - 31 napnyi ékszer lenne a címe, vagy valami igen csak hasonló, ugyanis az a tervem, hogy a 31 napon keresztül mindig egy új ékszert mutatok be (vagy valami kis kiegészítőt, díszt, ezt nálam soha nem lehet tudni ^^). Munkás lesz, de nem baj, szerintem meg fogja érni, főleg mert mostanában nincs időm alkotni... :( (akinek van kedve, az természetesen most is csatlakozhat, mint ahogy az eddigi összes többi csokrot is nyugodtan ki lehet próbálni, hírét lehet vinni, stb.!)

Közben frissítettem a Csokros fülecskémet is, ugyanis oda elfelejtettem felvezetni ezt, ahogy a Facebook-on is elmaradt ^^" ... Ezért elnézést kérek mindenkitől!

Egy kis update. Egyik újításom a csokimentes hét (lett volna), de be kell valljam, rájöttem hogy nekem az nem megy :$ ... Ezért úgy döntöttem, hogy nem a teljes megvonást választom, az ugyanis túlzottan is radikális volt számomra, hanem a mennyiséget fogom csúnyán csökkenteni.

És most az elkövetkezendő pár hétben megint picit inaktívabbá fogok válni, de ígérem, hogy nem tűnök el teljesen, hiszen a gyerekrajzelemzős poszttal is adós vagyok :) !!!

Kellemes napot mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...