2012. május 31., csütörtök

31. újítás - Fekete alapon lila csillámok


Még a jó múltkor meséltem, hogy 1200 forintért vettem egy hatalmas tábla fülbevalót H&M-ben (12 pár volt benne, ebből 3 rózsás ^^), ám volt benne két olyan pár, aminek annyira lehetetlen színe és kinézete volt, hogy hiába kínálgattam a barátnőimnek, senkinek se kellett, és én is tudtam hogy soha nem fogom őket felhúzni... Sokáig csak pakolgattam őket, mikor is jött a nagy ötlet - mi a fenéért nem alakítom át őket úgy hogy hozzám illő legyen?

Maga az átalakítás nem állt nagy dologból - feketére festés, leszórás lila csillámmal, kis átlátszó lakkal rögzíteni mindent. Így összeírva nem sok idő, de egy-egy lépés között nálam hetek is elteltek :$ ... Kicsit elhúztam ezt a "munkát".

De tegnap este/ma hajnalban (ki hogy nézi a fél2-tőt) végre befejeztem :) ! Háttérként az anatómia tételeim használtam fel, hogy ne csak csúnya egyszínű legyen a háttér :D ...

Ő egy lehetetlen színű, bogyós fülbevaló volt...




Ő pedig egy nagyon lehetetlen színű, fémes csillogású volt eredetileg, de azt hiszem sokat javított rajta ez a kis fekete-lila kombó :) ...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...